۞ امام علی (ع) می فرماید:
هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

موقعیت شما : صفحه اصلی » معارف معاریف
  • شناسه : 143
  • 01 آوریل 2010 - 22:38
  • ارسال توسط :
دو بهایی شیعه شدند !

دو بهایی شیعه شدند !

در طول چند هفته ی اخير سه نفر از شهروندان اصفهاني به مذهب شيعه روي آوردند. (الف . میم ) و ( واو . الف )  دو جوان بهايي بودند که با تشويق و راهنمايي دوستان خود به مذهب شيعه گرويدند. به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزانی ، اين دو نفر که با دوستان شيعه خود ارتباط نزديکي […]

در طول چند هفته ی اخير سه نفر از شهروندان اصفهاني به مذهب شيعه روي آوردند. (الف . میم ) و ( واو . الف )  دو جوان بهايي بودند که با تشويق و راهنمايي دوستان خود به مذهب شيعه گرويدند.

به گزارش خبرگزاری کانون دانش آموزانی ، اين دو نفر که با دوستان شيعه خود ارتباط نزديکي داشتند و به پيشنهاد و راهنمايي دوستان خود و همچنين تحقيق در مورد اسلام، شيعه شدند و نام هاي خود را از اشكان و وديعه به حسين و فاطمه تغيير دادند.
حسين و فاطمه هفته پيش با مراجعه به دفتر امام جمعه اصفهان و بيان اينکه قصد پذيرفتن مذهب شيعه به جاي بهائيت را دارند، ضمن مشخص شدن صحت گفتارخود و همچنين علت شرفيابي خود را به مذهب جعفري پس از به زبان آوردن شهادتين، توسط نماينده آيت الله طباطبايي صيغه عقد آنها نيز جاري شد و هر دو پس از قبول مذهب جعفري رسماً به ازدواج يكديگر در آمدند و زندگي جديد خود را با مذهب پويا و جديد و پيروي از مولاي متقيان و ائمه معصومين (ع) آغاز کردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.